FAQ

  • Q1: Jak dlouho trvá vyřízení objednávky a kdy se mohu těšit na můj stylový kousek?

    A1: Každou objednávku se snažíme vyřídit co nejdříve. V průměru trvá doručení 4 pracovní dny, ale převážnou část balíčků stíháme posílat i dříve. Během svátků se může doba doručení prodloužit.

  • Q2: Mohu si vybrat způsob dopravy?

    A2: Jasně! Pokud chceš kousek doručit přímo ke dveřím, využij kurýrní společnost PPL.

  • Q3: Kolik stojí doručení balíčku?

    A3: Balíčky dopručujeme PPL kurýrem a přeprava stojí 125 Kč.

  • Q4: Jak je to s platbou? Mohu využít dobírku?

    A4: Tomu věř. Dobírka je u nás samozřejmost. Využít můžeš i platbu kartou nebo bankovním převodem.

  • Q5: Objednávám z jiné země, pošlete mi objednávku i tam?

    A5: U nás je možné všechno. Před samotným vytvořením objednávky nám prosím napiš e-mail na info@forqueen.cz a tam už dořešíme detaily.

  • Q6: Chci sledovat stav mé objednávky, prozradíte mi, kde to najdu?

    A6: Pokud máš u nás účet, sledování objednávky je možné tam. Pokud se ti ho nechce zakládat, nevadí. Napiš nám e-mail na info@forqueen.cz nebo zavolej na +421 911 773 833 a tam ti vše prozradíme.

  • Q7: Musím se u vás registrovat?

    A7: Registrace není samozřejmě povinná. Ale když ji máš, má to výhody, například sledování zásilky.

  • Q8: Kousek mi nevyhovuje. Je možné ho vyměnit nebo vrátit?

    A8: Jasně! Výměnu můžeš uskutečnit do 14 dnů od přijetí objednávky. Lhůta pro vrácení je až 100 dní a to bez udání důvodu.

  • Q9: Jak dlouho trvá vrácení peněz, když mi objednávka nevyhovovala?

    A9: Vrácení peněz garantujeme do 14 kalendářních dnů, ale vždy se snažíme být rychlejší.

  • Q10: Mám nápad na vlastní potisk. Víte mi tričko navrhnout podle mého přání?

    A10: Momentálně si můžeš personalizovat pouze ložní prádlo. Při oblečení to zatím nejde. No usilovně na tom pracujeme a již brzy přidáme novinky.